Re: Re[6]: Duron 1Ghz-"Morgan"

Autor: . : CooLBaRT : . (plachecki_at_post.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 20:59:59 MET DST

> POWTÓRZĘ, BO WIDZĘ, ŻE NIE DOCIERA: MAJĄ TE SAME BIOSY!!! i obie obsługują
> Palomino

jak rany zobaczcie na www.msi.com.tw, było też na www.pc.com.pl, że tylko płytki msi na kt133a lub wyższych obsługują morgana i palomino, tj. modele k7t-pro turbo, turbo -r, turbo le, turbo liteoraz k7tm turbo (matx), modele k7t pro2, pro2-a NIE obsługują tychże procków.

p.s. a bios może jest ten sam, nawet crc sie zgadza , ale po co ryzykowac, lepiej wgrywać biosik dedykowany.

p.p.s. dla wszsytkich płyt na kt133 i kt133a jest ostanit bios w wersji 2.9

p.p.s.s. cos też bylo że płytki k7t pro turbo v3 obsługują palomino i morgana, a w werrsji v1 i v2 nie, ale tego to nie jestem pewien.