Re: odswiezanie ekranu - programik

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_poczta.arena.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 20:51:19 MET DST

> A nie prościej użyć tego z Windows'a?!
> Nie ma czegoś takiego uniwersalnego. To jest powiązane z kartą i monitorem
> użytymi sterownikami pod Windows. Parametr odświeżania ekranu jest
związany
> ze sprzętem i nie "przeskoczysz" tego! A podając nieodpowiednie częst.
> odświeżania dla monitora możesz go nawet uszkodzić!
> Lepiej naucz się uruchamiać to pod Windows'em - tam zawsze jest i zawsze
> działa OK (przy prawidłowym skonfigurowaniu sprzętu). Nie wiem co masz,
więc
> nie pomogę Ci teraz więcej...

Mozna uzyc tez Power Strip - bardzo dobry programik.
Nie tylko ustawisz odswiezanie na zadana wartosc (oczywiscie nie
przeskoczysz kontrukcyjnie monitora),
bo sterowniki z Windowsa nie zawsze pozwalaja wydusic ostatnie poty z
monitora, ale takze podkrecisz tym karte graficzna.
Co do monitora - to po wpisaniu warotsci odchylania
poziomego/pionowego/itp. - program podaje jakie sa max. osiagi i odpowiednio
dobiera parametry...

Programiku szukaj na www.pc.com.pl www.benchmark.pl www.twojepc.com.pl
www.tweak.pl - starczy ? :)