Skaner UMAX 1220S ? ? ?

Autor: xdjx (xdjx_at_post.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 18:24:18 MET DST

Witam
Posiadam skaner UMAX 1220S (oznaczenie "S" to SCSI) ,
Dorwałem na stronie producenta oryginalne stery,
Dostałem osobno kartę SCSI PCI do której znalazłem stery i zainstalowałem ją
poprawnie.
Po zainstalowaniu skanera program włancza test komunikacji ze skanerem i nie
może go odnaleść .
Co to może być ?
Sprawdzałem na dwóch kablach do takiego skanera - nie pomogło.
Sprawdzałem odwrotnie kable (choć nie wiem czy to ma jakieś znaczenie w
SCSI)
Przy instalowaniu skanera w windowsie nie można wybrać portu SCSI tylko LPT
lub COMy .
Czy ktoś ma jakąś porade dnia w tej sprawie ?
Z tyłu skanera jest obrotowy przełącznik (coś ala swich) z numerkami od 0 do
9 , opisany jes jako ID SCSI .
Co to jest ?

Proszę o pomoc ?

xdjx_at_post.pl