Re: BE6II i temp. CPU

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 16:31:44 MET DST

Dariusz Rogowski wrote:

> Czesc!
> Posiadam płytę ABIT BE6II rev.1.2 z najnowszym biosem z maja 2001 r.
> Czy ktoś zna przyczynę wskazywania w setupie wiekszej temperatury CPU (o
> około 35-40 C) od tego
> co pokazuje Hardware Doctor pod Windows 98?
> Czy można temu jakos zaradzic ?
> Dziekuje za wszelkie sugestie.

U mnie na BE6 + PIII 650 Hardware Doctor wywala się przy instalacji. A
BIOS i Motherboard Monitor 5
pokazują temp procka min 64 oC. Sprawdzałem na Abit BE6II ver 2 wszystko
było w porządku.
Co ciekawe pojawienie się płyt BE6II zbiegło się w czasie z pojawieniem
PIII, a Abit nigdy na swojej
stronie nie napisał, że do BE6 mozna włożyć PIII.

Na razie się tym nie przejmuje - Jak sie przegrzeje to sie sam wyłączy w
końcu to Intel.

Rafał Kumorek