Re: Abit BH6v1.1 & Celeron800

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 16:43:34 MET DST

Sieger wrote:
> prosze o przejsciowke, a panowie mowia, ze nie ma i nie polecaja, bo
> z ich doswiadczen wynika, ze max co sie da na przejsciowce to 700-800 MHz,
> a wiecej sie juz walic moze. W pewnym okresie zaniechalem czytania grupy,
> wiec nie jestem pewien jak szanownym grupowiczom wychodzily takie eksperymenty.

  Chyba panowie nie bardzo sie znaja. Jezeli dziala np. PIII 666MHz to
identycznie bedzie dzialal PIII 1GHz. A to z tego powodu, ze na
przejsciowce idzie tylko magistrala procesora taktowana 100/133MHz. Cale
zwielokrotnianie czestotliwosci odbywa sie wewnatrz procesora i
przejsciowka nic do tego nie ma.

        Artur