Re: Co sadzicie o monitorze LG flatron 915FT plus

Autor: Sieger (sieger_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 15:52:24 MET DST

> Ma dosc ciekawe paramtery 1600x1280 przy 85Hz :-) i bardziej przydatna
> 1280x1024 przy 100Hz za 1450 zł netto cena hurtowa - prosze o opinie

Mam wlasnie takiego na stole, calkiem przyjemny, tez sie skusilem tym 1600 przy 85Hz,
siedze od niego troche dalej niz na wyciagniecie reki i niestety to 1600 meczy wzrok,
bo literki robia sie niewyrazne, sa jak najbardziej do odczytania, jednak zrezygnowalem
z uzywania tego trybu.Jesli masz jakies konkretne pytania to pisz, na priv czy tutaj, chyba
nawet lepiej bedzie na grupe, bo ktos zweryfikuje moje opinie

Adi