Re: Karta muzyczna

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 13:58:39 MET DST

Cze !!!

> Ale z drugiej strony -- bardzo duzo zalezy od driverow, jesli uzywasz
> jakichs nowych detonatorow, do tego niezoptymalizowanych dla TNT2, to
> faktycznie osiagi moga byc sporo slabsze. Normalnie uzywalem dla TNT2
> wersji 2.17 (zdecydowanie najszybsza ze wszystkich dostepnych), zas dla
> V3 e... 1.06 i 1.07. V3 niekoniecznie musialo byc optymalnie dostrojone,
> nigdy mi sie nie chcialo :)

Co do detonatorow to sprawdzalem kilka wersji (niestety nie podam ci
numerkow, bo ich juz nie pamietam). Niemniej sprawdzalem rozniez na
fachman-ach. Pomimo ze te drugie wydaja sie szybsze (w szczegolnosci
opengl), to i tak wypadaly gorzej w porownaniu do Voodoo 3 3000.

Wydaje mi sie, ze nie przekonamy sie do swoich racji. Proponuj zakonczyc
nasza pogawedke.