Czy można za pomocą pakiet radio ...?

Autor: zygmunt (zygmunt_at_pn.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 13:56:20 MET DST

   Witam !

   Mam pytanie dla tych którzy wiedzą jak to zrobić ... Mam SDI i sieć w
bloku ale mam jeszcze drugi blok który chciałbym podpiąc (dokładnie to tylko
jedną osobę). Myślałem o zastosowaniu pakiet radio i radiu o małej mocy
wyjściowej. Kabelek odpada ponieważ są kłopoty z aaministracją... Jeśli
ktoś z Was wie coś na ten temat to proszę o przesłanie informacji na adres
tyrystor_at_2com.pl będę bardzo wdzięczny.

   Pozdrawiam Wszystkich

     Tyrystor.