Gwarancja na monitory LCD -- "uszkodzenie w normie"?

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_bp.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 10:37:12 MET DST

Hej,

  Czy ktos moze cos wie nt. cudacznej gwarancji na LCD, o jakiej
uslyszalem _po fakcie_ /mam nadzieje, ze odzyskam kase/. Otoz, monitor
nie podlega prawom gwarancyjnym, jesli liczba uszkodzonych punktow
/zapalonych na stale, lub martwych/ nie przekracza pewnej liczby
/podanej przez producenta/.

  Bede jeszcze pytal po roznych firmach, ale jesli to nie koszmarny
zart, to ja sie wcale nie dziwie, czemu ceny monitorow LCD zlecialy w
dol -- po prostu wyprodukowanie dobrej matrycy jest kosztowne, a tak
znalezionoby sposob aby czesc odrzutow trafila do sprzedazy.

  Ktos moze to jakos skomentowac?

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski            http://www.torun.pdi.net/~macias/
WSZELKIE opinie wyrazone w tym liscie prezentuja wylacznie poglady wyzej