Re: Riva TVT 64 TV Out i słaba ostrość

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 08:51:11 MET DST

Użytkownik "ein" <trefl_at_interecho.com> napisał:
> po pierwsze podaj jakiego producenta masz karte
Tego nie wiem - komp składak, na f-rze napisane jak w temacie - pewnie jakaś
tania z możliwych (widziałem pudełko - na obrazku głowa gościa z czymś w
rodzaju noktowizora na oczach)
> po drugie jak dlugi jest kabel jaki stosujesz ( ma byc krotszy niz
dluzszy)
Kebel ma w tej chwili max. 50 cm. Ale chciałbym, żeby miał circa 2 m. Czy to
dużo?

> czy twoja karta ma wyjscia w obu standartach? tzn chinch i s-v?
Tak - to dobrze czy źle?

Tomek