PLUSTEK opticPro19200S

Autor: kijan (kijan_at_civ.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 00:19:04 MET DST

To jest skaner na scsi, mam maly klopocik i nie wiem czego to jest wina a
moze tak powinno byc WHO KNOWS?
Jak zaczynam skanowac cokolwioek w tym momencie praca na kompie staje sie
nieznosna gdyz myszka prawie sie nie porusza po ekranie a jak odtwarzam muze
w winampie to mam piosenke ktora ma tempo przynajmniej 300 uderzen na
sekunde tak jak by mi sie komp zawiesil lecz kiedy skonczy skanowac cos to
wszystko wraca na porzadku dziennego. Kiedys kjak mialem skaner na lpt1 nie
mialem zadnych klopocikow nie wspomne o tym jak probowalem korzystac z usb
to wcle nie moglem nic ze skanowac.

Czy cos moze byc nie tak z moim sprzetem czy tak jest jak skanuje plustek
19200s na scsi

Moj sprzet
ecs k7vza + athlon 1,2
sb live 1024 player
ever phone 98 w/vcr
zoltrix 56k
kont. scsi
geforce 2 mx

ogolnie to zawsze moj kontroler jest na przerwaniu z grafa bez wzgledu na to
gdzie go umieszcze.

Moze ktos wie o co chodzi