Help-a-lamer czyli odyseja n/t nowego sprzetu ;)

Autor: Adam (amb02_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 23:12:10 MET DST

Kupilem ostatnio nowy sprzet:
Duron 900 (nie kupowac!)
Microstar 6330
Abit Siluro T400
Kingston RAM 256 MB 133 mhz
Seagate Barracuda ATA III (20 gb)
i mam z tym troche problemow...

1. Po wlaczeniu kompa wyskakuje [cos o kontrolerze dysku] no 80 conductor
cable installed. Co to jest? Niby dziala, ale nie lubie takich rzeczy...
2. Dysk obsluguje ATA 100, a w tabelce po wlaczeniu jest cos o ATA 33. Cos
mi tu nie gra :)
3. Windows 98 (pierwsza edycja) czasami krzaczy sie w czasie wychodzenia z
Max Payne.
4. W czasie grania w w/w gre czasem Windows znajduje "nieznane urzadzenie" i
takowy monitor.
5.
a) Przy wylaczaniu Wingrozy czesto wyskakuje blue screen (krytyczny wyjatek
& co.)
b) albo zostaje czarny ekran, a kompa mozna wylaczyc dopiero po resecie...

Wiem, ze ta lista wglada jak skargi do serwisu, ale moze mi cokolwiek
pomozecie... Doswiadczenia ze sprzetem troche mam (wiem, jestem gowniarz,
mam dopiero 15 lat :)), sam to skladalem, ale po prostu nie wiem, co z tymi
defektami :) zrobic...

PLEASE help
Adam