Re: a ja wam cos powiem ! :)

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 21:20:58 MET DST

Radoslaw Sokol w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> b) AMD produkuje chipsety, ale nie są one aż tak wiele lepsze
> od konkurencji VIA

Hmm... ja albo jestem pokrecony i trzeba mnie do wariatkowa
oddac albo nie wiem... Po prostu rozumuje tak: jak kupowac
intela to na plycie intela z dobrym chipsetem a jak amdka to na
dobrej plycie z amdkowskim chipsetem. Po prostu jakos nic nie
jest mnie w stanie przekonac do innego myslenia. Moze to blad
i przez to niepotrzebnie ucierpi moja kieszen, ale juz tak mam :)

Pozdrawiam
Piotrek