Nagrywarka Philips 2/2/4

Autor: waldi_34_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 Aug 2001 - 22:22:16 MET DST

Witam!!!!
Mam pytanko do elektronikow i znawcow nagrywarek zwlaszcza tych starszego
typu.

Mianowicie w trakcie nagrywania Nero wywala mi komunikat mniej wiecej takiej
tresci :
"niewystarczajaca moc lasera aby kontynuowac operacje"

W zwiazku z tym mam pytanie czy laser mozna w jakis sposob podregulowac,
moze przeczyscic delikatnie czyms, czy moze to byc uszkodzenie lasera mimo
takiego komunikatu.

Chodzi mi o jakies sugestie i pomoc za ktora z gory dziekuje.
Tylko prosze mi nie pisac ze mam sobie kupic nowa a te wyrzucic gdyz teraz
nie dysponuje zadnymi funduszami a nagrywarka jest mi potrzebna:)))))

--
Pozdrawiam
WaldemarW