Re: Partition Magic 4

Autor: Jacek Maciejewski (hobo_at_CONTRASPAM.go2.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 20:30:01 MET DST

>przestancie zadawac durne pytania NTG !
>moze odrobina szacunku dla grupowiczow ?
>sam nie lubisz spamu (mail) a TY CO!!!?
>na dodatek TO JUZ BYLO i link do 7.0 jest na grupie !

Spoko, stary! Wszystko już było jak filozofowie powiadają. A jak moje
niewinne pytanie to spam i na dodatek NTG to moge ci podrzucić parę próbek
prawdziwego spamu. A ja nie potrzebuję 7 tylko 4.
A jak już mówisz że jest link, to powiedz to deko dokładniej. Może i 7 się
nada.

--
JACEK
   Deko spamu, nie zaglądać. Ciekawscy zostaną ukarani.