AMD na plycie AMD

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 19:49:12 MET DST

Witam,

Po tej calej burzliwej dyskusji na temat Durona i Celerona,
popadlem przynajmniej w zastanowienie. Dla mnie za Intelem
przemawial rowniez fakt, ze jest on na plycie wyposazonej
w intelowskiego chipa. Calkowicie jestem zrazony do plyt
typu Via i podobnych badziewi (prosze mnie nie przekonywac;-)
Wymyslilem jednak podobna konfiguracje do ponizszej:

Plyta:
Asus A7M266 AMD-761 DDR a wiec:
ATX, Socket A, 5 x PCI, 1 x AGP, 2 x DDR-DIMM,
system SFS, 200/266 MHz FSB, ATA/100
ok 900zl brutto

Procesor:
AMD Athlon 1400mhz ok.700zl

Mam w zwiazku z tym pytania: jakie mozliwosci stoja przed
tym zestawem? Do jakich szybkosci Athlona mozna wstawic
do tej plyty?? Jak zestaw ten ma sie do ponizszej konfiguracji:

Plyta:
Asus TUSL2-C
ATX, Socket 370, FCPGA 66MHz ~ 216 MHz, 3x DIMM,
AGP 4X, 4x USB, kontroler ATA/100; 6 x PCI; 2 x CNR
ok. 590zl

Procesor:
Celeron 800_at_1000 ..z kawalkiem
ok. 320zl

Czy zestaw nr.1 ma wieksza przyszlosc? Nie mowmy tutaj o
cenach bo to oczywiste.

Czekam na odpowiedzi i dyskusje! :-)
Pozdrawiam
Piotr