a ja wam cos powiem ! :)

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 18:55:17 MET DST

Jako, ze to od mojego postu rozpoczela sie dyskusja to Wam
cos powiem. W ostatecznosci sklonny byl bym do kupna tego
Athlona/Durona gdyby nie fakt ze musial bym pewnie do niego
dokupic plyte na Via :( Brrrrr.... Czy AMD nie robi chipsetow
do plyt glownych pod swoje procesory? Nie polecili byscie
czegos takiego? Mialem wiele plyt na via i wyrobilo mi sie jedno
zdanie o tej firmie - kompletne badziewie :( zero przepustowosci
pamieci i wszystko takie jakies sztuczne....

Co Wy na to?

Pozdrawiam
Piotrek