Re: Jaka grafika z TV out?

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 16:39:07 MET DST

Użytkownik "Mario" <mariusz.cwiek_at_telbank.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Prosze o rade, jaka polecilibyscie karte graficzna AGP z TV out do 400PLN
> Zalezy mi zeby na tym dalo sie pograc i obejzec film na TV 28" 100Hz.
> Za wszelkie sugestie bede wdzieczny
> Pozdrawiam Mario

jezeli pogrywanie to jak na razie w tej cenie tylko mx400 najlepiej doplac
jakies 50-70 zlociszy aby byl jakiegos markowego producenta (b.wazna sprawa
a to za sprawa czesto tragicznego ekranowania i jakosci tv-out na czajna
klon firmy np.milkiwej itp -a na 28" 100hz telewizorze fajnie by bylo miec
obraz jak zyleta..nie?). moze byc ew. CLAP jezeli nie zalezy ci na trybie
twinview.
imho gdybys jednak dolozyl (no nie powiem ze malo) to ati radeon (pelny a
nie ve) moze ten nowy-stary co bedzie model 7500. coz wsparcie dla hdtv
(czyli 100hz sobie ustawisz dla tv), obraz bezkonkurencyjny po prostu...full
wypas. ale tak z dwa razy drozej! btw a i -choc nie jestem pewien-
rozdzialka 1024x760 dla tv.

pzdr
ein