Re: DIMM i DDR RAM?><!

Autor: JK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 15:32:58 MET DST

Użytkownik "finko" <finko_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> czy jest możliwe podłaczyć oczywiście na specjalnej płycie głównej
> obsługującej pamięć DIMM oraz DDR RAM podłączenie tych dwóch modułów
> jednocześnie tzn. np. 128MB DIMM 133MHz i 256 MB DDR RAM. Czy trzeba jakoś
> specjalnie skonfigurować Bios, czy po prostu włożyć pamięci i bios będzie
je
> "widział", czy Bios widzi i zlicza na początku startu kompa oddzielnie
> pamięć DDR i oddzielnie pamięć DIMM?
>
> Z góry WIELKIE dzięki
Tez mi sie wydaje, ze nie. Testowalem plyte na chpisecie ALi, i wyraznie w
opisie bylo napisane, ze albo to, albo to- wszak to inne napiecia,
magistrale i inne czysto techniczne parametry. Ale wszystko jest mozliwe-
kiedys, gdy nr 1 byl modul PS/2, a dimm wchodzil, byl chipset sis
obslugujacy oba typy w mieszanej konfiguracji. Niestety, skonczyl jako
dziwolag:)
JaceK