Przepustowosc sieci

Autor: Fortar (fortar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 09:36:47 MET DST

Mam dosc powazny problem z przepustowoscia sieci. jest to mala siec (2
komputery, oba na sieciowkach DLinka, PCI, Combo). Polaczenie jest przez BNC
10MBit. Jesli oba kompu to w98 to wszytko jest ok. Natomiast kiedy u mnie
smiga sobie W2K to predkosc przesylu danych spada do ok 300KBit/s, czasem
jest jeszcze gorzej. Co jest grane? Aha, przy wejsciu do otoczenia
sieciowego i grzebaniu po katalogach tego drugiego komputera wystepuja
ogromne przestoje (W2K), kidy robie to samo tyle ze na W98 to wszytko dziala
sprawnie. Any ideas? Jakby co to napisze wiecej danych o obu konfiguracjach,
ale narazie licze ze to jakis klasyczny problem o ktorym ja nie wiem. dzieki
za wszelka pomoc!

--
gRitS!!!