Enlight v Chieftec. (dlugie)

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 08:48:47 MET DST

Witam!

Byc moze czesc w Was jest zainteresowana obudowami z wyzszej polki, wiec
moze ten post sie przyda.
Ostatnio szukalem dla siebie dobrej solidnej obudowy bez tandetnych
plastikow.
Kazdy bez wachania odpowie Enlight, ja jednak natrafilem na druga troche
mniej w Polsce znana firme Chieftec. Kupilem dwie (!) obudowy: Enlight 7233i
Chieftec DX-01W. wiec pora na test:

1. Pierwsze wrazenie:
Enligt ma 4 zaslepki 5,25 i 2x3,5
Chieftec 3x5,25 i 2x3,5. Plus dla Enligta.
2. Jakosc wykonania to po prostu remis, obie obudowy sa wykonena bardzo
starannie choc... Enlight ma ostre krawedzie metalowych zaslepek 5,25
(skaleczylem sie) i trudno sie je wylamuje.
3. Praktycznosc. Tutaj wg mnie zdecydowanie wygrywa Chieftec. Aby dostac sie
do obudowy wystarczy zdjac blache "klamka" i juz jestesmy w srodku, aby
zainstalowac napedy wystarczy zdjac panel przedni co jest bardz latwe. Mamy
do dyspozycji 2 "magazynki" wyjmowane po 3 HDD w kazdym i napedy 5,25
montowane na specjalych szynach. Oczywiscie miejsca mamy pod dostatkiem.
Otwierajac Enlight'a trzeba zdjac panel przedni (nie tak latwo, ale moze nie
znam odpowiedzniej techniki) i dopiero mozemy zdjac blache. W srodku miejsca
troche mniej.
Ostatecznie: zdecydowanie wygrywa Chieftec.

To juz koniec malego testu, zainteresowanych wygladem zapraszam na strony
producentow:
www.enlightcorp.com
www.chieftec.com

Pozdro