Re: Jak czyscic klawiature?

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 01:40:40 MET DST

W artykule <25082001.231DBFED_at_emilka.cznet.tychy.net.pl.invalid4now>
 Witold Wilk napisal(a):

> metoda mniej delikatna, ale multum dokladniejsza. bierzemy srobokret
> plaski, wsadzamy od dolu, leciutko podwazamy w odpowiedni sposob, by nie
> zlamac klaiwsza i wyciagamy. jak dobrze sie wlozy ten srobokrec to
> praktycznie klawiasz sam odkoczy. tak wyciagmy wszystkie klawisze,
> ukladamy sobie na stole tak jak byly przedtem, ladnie czuscimy all... po
> dwoch latach pod klawiatura jest tyle syfu, ze skzoda slow... hja juz
> powoli mialem problemy z naciskaniem klawiszy, bo mi luipinki po
> orzeszkach przeszkadzaly :)

Pojedyńcze klawisze?! Chińskie tortury!
Te klawiatury, które widziałem, były zespolonymi.
Po prostu zdejmuje się CAŁĄ klawiaturę, jako jeden zespół!
Mocowana jest na kilku zatrzaskach umiejscowionych po obwodzie.
Wszystkie punkty styku matrycy klawiatury zostają nadal w noteboku.
Klawiaturę kąpie się na mokro, bo to tylko klawisze, i zakłada.

Chyba, że to laptop bardziej "zmanierowany".

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848