Re: SDI i VIA

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 00:24:56 MET DST

Mon, 27 Aug 2001 18:02:32 +0200, "Gregorek" <Gregorek_at_skrzynka.pl>
napisal:
>Zapewne bardzo pomogłeś koledze będącemu w kłopocie, no bo skoro u Ciebie
>działa ...
A co Cie tak zabolalo? ze dziala? myslales, ze odkryjesz brak
wspolpracy SDI i VIA , buchacha. Wyglada na to, ze Kraju jednak mial
powody by uwazac na drzazgi, prawda?
A co nie pomoglem? przeciez zbiera opinie, wiec ja otrzymal,
sprawdzone empirycznie na cienkim sprzecie wiec... widocznie dziala.
Jezeli bedzie potrzebowal konsultacji (procz adwokata w Twojej osobie)
to jestem do dyspozycji, skad wiesz, ze nie ma takiego zamiaru?
>Uwagi osobiste kolega (który pisze, że otrzymuje komunikat o zrywaniu
>transmisji) będą go zapewne też dopingować, no bo skoro u Ciebie działa...
Gdyby u Ciebie dzialalo to co innego, na takiej opinii moglby sie
oprzec, ale na mojej? -w zyciu przeciez slowa prawdy nie powiedzialem.
>PS. Może też i ja skorzystam. Ja się właściwie ustawia porty szeregowe?
prosze bardzo Twoje slowa:
Ustaw w BIOS-ie tak:
Onboard Serial Port 1 - 3F8/IRQ4
Onboard Serial Port 2 - Disabled.
Powodzenia.
Gregorek
To jednak wiesz ?
Nie ma powodu by blokowac coma przy zewnetrznym urzadzeniu/modemie.
Przy calym szacunku do wiedzy i doswiadczenia kolegi, pewnie podlaczy
SDI do comm2 i bedzie pisal, ze SDI na via nie dziala.

--
pawel