Re[6]: Duron 1Ghz-"Morgan"

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 23:05:58 MET DST

Witold napisał/a...

WW> wzglednie to moj bios na procompie b687 jest identyczny z tym na np.
WW> asus'ie cubx - ten sam rdzen i440bx, taka sama kosc, i rowniez award
WW> bios ;)))))

WW> a bardziej serio - sa drobne i subtelne roznice. moze msi wyda
WW> aktualizaje do k7t zwyklej, ale jakos w to powatpiewam :)

 zawsze byłem przekonany, że te płyty technicznie są identyczne -
 różnią się tylko kolorem laminatu, rączką procesora i planszą
 startowa BIOSu. No ale skoro jest tak jak mówisz, to nawet lepiej
 :-).

WW> pozatym limited rox ;)

 ano

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | K7T Turbo-R LE user -- ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]