Internet

Autor: Kosiarz (zraisok_at_poland.com)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 22:00:16 MET DST

Ktoś ma jakieś pomysły dlaczego ciągle mi się wieszają aplikacje
internetowe, znaczy się IE i Outlook przeważnie. Z rzeczy, które wymyśliłem
to: coś nie tak z Winem, wirus, nieproszony gość. Z drastyczniejszych
rzeczy, które robiłem: reinstalka Windy (wielokrotnie, miałem i Win98, teraz
mam WinME, próbowałem zainstalować Win2000, ale w międzyczasie padła mi
stacja dysków - to się nazywa zabawa z kompem, co?), skanowanie antywirami,
instalacja firewalli, clearowanie BIOSu.
Acha, problem jest tego rodzaju, że wyskakują błędy podczas surfowania po
necie (np: iexplorer spowodował błąd w jakiejś tam bibliotece dll, czy mmsin
spowodował błąd w module nieznany (jedno z moich ulubionych ;))

Kosiarz

p.s. Może coś z modemem?