IBM Deskstar 60GXP a Fujitsu MPG3409AH

Autor: Tomasz M. Sadowski (ts_at_rsi.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 21:45:10 MET DST

Witam -
w koncu i mnie udalo sie trafic do klubu ofiar dyskow IBM - DTLA
307045 padl mi po czterech miesiacach nieodwolalnie. Prawdopodobnie
bede mial mozliwosc wymiany na inny model (DTLA juz na pewno nie
wezme, ale do IBM-a jako takiego nadal sie nie zrazilem) i mam dwie
kandydatury: IBM Deskstar 60GXP (IC35L060AVER07) i Fujitsu MPG3409AH.
Abstrahujac od fatalnej reputacji dyskow DTLA (ktora, mam nadzieje,
nie przenosi sie na inne modele IBM) - co myslicie? Czy ktos slyszal
juz lub mial jakies doswiadczenia odnosnie awaryjnosci? Jak wypadaja w
kwestii glosnosci pracy? Czy ktos ma moze namiary na jakies
testy/testy porownawcze?

Dziekuje i pozdrawiam,
ts.
Tomasz M. Sadowski