Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 21:19:01 MET DST

Dziekuje wszystkim grupowiczom za recenzje i juz zadecydowalem :)
Jutro odbieram:
- Athlona 1.4 GHz / 266
- płytę Epox 8K7A
- mem 256 Mb / 266

Tylko nie potrzebnie rozwodziliscie sie na temat serwerow, z reszta to moja
wina bo nie napisalem do czego mi ten sprzet.
Kompa uzywam w domu i potrzebuje do obrobki grafiki, filmow, czasem muzyki
chociaz kopiowanie plyty CD do MP3 to tez pewnego rodzaju obroka a to juz
czesciej :)
Oczywiscie dla rozrywki zagrac w jakas gierke i to tak, zeby mi sie nie
zacinala tak jak mam teraz na cel II 333 MHz i plycie ktora ni cholery nie
chce poleciec szybciej niz 66 MHz :(

Jeszcze raz dzieki bo rozwialiscie moje dylematy przed zakupowe

Pozdro dla wszystkich Alarmus