Re: Czy dysk moze "wisieć" ??

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 18:49:47 MET DST

> Jeśli będzie już zawsze tak pracował, to może, ale jest to mocno
> niepolecane. Jeśli tylko jest taka możliwość, zamontuj go prawidłowo
> (eletroniką do dołu lub pionowo na jednym z dłuższych boków).

Cześć.
Widziałem niedawno komputer z procesorem 486SX/66. Był w nim
dysk 40MB. Miał jakąś dziwną nazwę, nie pamiętam już. Zamontowany
był do góry elektroniką, i działał bez problemów. Nie miał
"złych sektorów", itp. Nie wiem jak długo tak chodził, ale był
dość stary;) Może więc dyski mogą jednak pracować "na plecach"?

Wonder