Re: Komputer+magnetowid

Autor: rudykot (szary_at_tlen.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 17:20:07 MET DST

==
| | |

jeszcze jedno pytanie. złącze mini jack ma 3 miejsca gdzie można przylutować
kabelki, a ze schematu wynika że trzeba przylutować 2 kabelki. Do których
miejsc w mini jacku trzeba przylutować kabelki(schemat u góry,są 3 wejścia a
do których trzeba przylutować? )

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mdmqe$57j$1_at_news.tpi.pl...