Re: karta sieciowa i siec raz jeszcze

Autor: teusz (teusz_at_space.pl/nospam)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 16:51:10 MET DST

On Mon, 27 Aug 2001 16:15:45 +0200, "Maciej Nowak"
<novaxim_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Jest możliwe, że nie masz specjalnego "krosowanego" kabla i łączysz karty za
>pomocą zwykłego bez przeplootu.

bylem dzis w tym sklepie i spytalem czy z kablem jest wszytko w
porzadku a oni na to ze faktycznie cos nie tak i zrobili mi go jeszcez
raz, ale jak wrocilem do domu to znowu nic nie szlo.

>Myślę, że najlepszy jest ten od producenta.

teoretycznie tak powinno byc :)

>Nie martw się wszystko będzie OK,

dzieki za te slowa! juz jest wszystko ok :) przynajmniej
jesli o siec chodzi hehe...
facet w sklepie mi powiedzial ze moze powinienem jeszce zainstalowac
protokol NetBeui czy jak to sie pisze i rzeczywiscie pomoglo!

nie wiem o chodzi, ani do czego ow protokol sluzy.
nie spotkalem sie tez z tego typu poradami na zadnych www ani nie
dostalem takowej porady na zadnej grupie dyskusyjnej, a tu
ma jakis gosc ze sklepu komputerowego poradzil i prosze hehe..

teraz bede sie musial uporac z udostepnieniem neta na drugi komp i juz
mam pierwsze problemy bo ten niby dla idiotow
kreator sieci domowej z win me mi nie udostepnia neta :)

ale zobaczy sie...

i tak planuje wywalic win me, bo ciagle jakis problemow mi przysparza

pzdr
teusz