Re: Komputer + wieża ???

Autor: Leszek 'Leon' Krupiński (d_at_z.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 16:26:24 MET DST

Ship log, stardate: [-30]7158.4, . : : GUMBI : : . reports:
> Cześć, nie bardzo się w tym orientuje, żeby podłączyć kompa do wieży
> wystarczy mieś jakiś specjalny kabelek i nic więcej, czy jeszcze coś. Jak
> taki kabelek się nazywa, bo chcę wiedzieć w sklepie o co pytać.

To zależy jakie wejście masz w wieży. Zazwyczaj to są chinche (dwa
gniazdka kolorów: czerwony, biały, żółty czarny). Więc musisz kupić
kabel z jednej strony z chinchami (fon. czinczami) a z drugiej małym
jackiemi (fon. małym dżekiem).

> Jak już
> podłączę, to będę mógł sobie przegrywać mp3 na kasety magnetofonowe ?

Tak. Robisz play na kompie a nagrywanie na wieży.

--
             We have engaged the Borg. The wedding will be Friday.
 http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.www.server-side FAQ: http://pcwss.faq.pl/