Re: SDI i VIA

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 14:44:48 MET DST

Użytkownik "Set Destructor" <dargonid_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie o to mi chodzi, na pIII wszystko jest ok, (nawet ta diagnostyka )
> na plycie z duronem komunikat modem nie odpowiada, a po probie polaczenia
> komunikat ze zostalo zerwane polaczenie .
> komputer na win98 chodzi.
Ccz TEN SAM HiS (z TYM SAMYM kablem) dziala na innym komputerze?
Jezeli tak, to problem lezy zapewne w portach.
Sprobuj przealczyc na inny port (COM1/COM2), sprawdz czy obydwa
porty sa wlaczone w BIOS-ie.
Jezeli nie pomoze - usun je w menezdzerze urzadzen, i pozwol,
by Windows wykryl je jeszcze raz.
Sprawdz, czy nie ma konfliktow przerwan z portami szeregowymi.

Ja mam VIA/Athlon i SDI dziala ok, chociaz RAZ
- ni z tgeo ni z owego - zdarzyla mi sie podobna
sytuacja, komputer przestal widziec HiS-a. Pomogla
opisana wyzej reinstalacja portow (nie wiem czemu,
ale pomogla).

Jak zadziala daj znac, przyda sie do FAQ.

Michal Letowski