Re: IrDA

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 15:19:33 MET DST

27 sierpnia 2001 o 14:58, bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl <bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl> napisał(a):

> Tak, pomocnym w tym moze byc np program Girder (+ pluginy, jesli masz jakas
> egzotyczna IrDA'e) - http://www.girder.nl
Girdera już mam, ale niestety nie działa z moim portem (tzn. nie
reaguje na komendy z pilota).

Moja IrDA to samodzielnie przeze mnie wykonany prosty układzik oparty
o taki element: TFDS4500 (bardzo prosty schemat, który znalazłem w
sieci).
Nie wiem czy takie cosik będzie w ogóle reagowało na sygnał z pilota.
A może zależy to od rodzaju pilota? Na razie wypróbowałem Philipsa
(działa w standardzie RC5).

Może, ktoś z grupowiczów używa takiej IrDA'y i udało mu się rozwiązać
problem sterowania komputera pilotem?

| Robert Brożek          |
| rbrozek_at_marelli.com.pl |