Odp: co z tą pamięcią ???

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 14:41:29 MET DST

Użytkownik <eutanasis_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38eb.00000000.3b87e93c_at_newsgate.onet.pl...
> Mam nieprzyjemność posiadać Win98SE, 256RAM, CPU 1GB, Abit B6II, Matrox G-400.
> Często wyświetlają mi się komunikaty rodzaju
> "ZA MAŁO PAMIĘCI DO URUCHOMIENIA(...)APLIKACJI"
> W SiSoftSandra memory benchmark poniżej osiągów celerona600, znacznie.
> W niektórych benchmarkach LZ Cache = 0
> W BIOSie , oczywiście LZ Cache = enabled

Chyba nie masz wyłączonego swapa-sprawdź prawy klawisz na
<mój komputer>/właściwości/wydajność

Dopisz do system.ini do [vcache]
maxfilecache=16384
chunksize=512

Mógłbyś też załadować ostatni bios (ftp://vluka.dhs.org) i przy ustawianiu
od nowa opcji podrasuj troche szybkość ramu
(to odpowiedź na słabą wydajność)

Znaczenie opcji w setupie jest w instrukcji do płyty i np. tutaj:
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

BTW. Troche podejrzanie wygląda sprawa z tym cachem istnieje wg. mnie małe
prawdopodobieństwo że się spalił. Jeżeli jest na gwarancji może by się
dało go wymienić.

PeJot