Re: Zera przekreślone

Autor: michal (iwciaimichas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 14:06:55 MET DST

michal napisał(a) w wiadomości: ...

>Tobi napisał(a) w wiadomości: <9mdbei$ua1$1_at_news.internetia.pl>...

Niestety to nie moje wms lecz usera, który chyba sami wiecie jaki może być
upierdliwy.

A to że na innych nie jest przekreślone lecz z krpeczką.

Ale niektórzy uznali, że należy dać użytkownikowi możliwość wyboru
np. producenci niektórych drukarek i chwała im za to.
Znajdź mi księgową która stosuje przekreślone zera w wydrukach.

Chyba mniej prawdopodobne jest uznanie przez człowieka kwoty
123,01 z za ciąg 123,O1 niż jako 132,00