DC10+ -> DC30+ Zapraszam!

Autor: Maciej (mcleo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 12:34:53 MET DST

Zapraszam wszystkich posiadaczy kart do edycji wideo Dc10plus (tylko
ten model, DC10 odpada), do odwiedzenie mojej stroniczki
http://www.efix.pl i tam dzialu SPRZET.
W opisie wszystko, jak w czarodziejski sposob zamienic 10 na 30 oraz
odpowiedni soft.
Jesli nie sprawi nikomu trudnosci, prosze o informacje na priva, czy mu
sie udalo (mnie tak, ale nie ze wszystkim ikartami ponoc sie da).
Zapraszam jeszcze raz, java, frames, banners free.

Maciej
malew_at_wlkp.top.pl