Re: Problem z zakupem TEAC 8x8x32

Autor: Patryk Rosinski (RossMan_at_idea.net.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 11:43:17 MET DST

Uzytkownik "Sebastian Bialy" <heby_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
>
> Mam problem nastepujacy: Jest kasa, jest chec, ale nie moge w oklicy
> Sosnowca i Katowic nie moge dostac tej nagrywarki ! Czy ktos wie, co sie
> stalo ? Skonczyly sie zapasy magazynowe czy co ?
>
> Gdzie ja moge kupic ? Prosze o jakies info, bo chyba ide po Samsnga
> (zart oczywiscie ;).

Witam
Nie ma zadnego problemu, teraz dzwonilem do Action2, sa caly czas dostepne w
cenie 315,99 zl (oczywiscie netto) wiec jesli masz firme komp. to pofatyguj
sie do Katowic na ul. Dabrówki 10 a jesli nie to popros sprzedawce w byle
jakim sklepie komputerowym zeby ci ja zamówil (70% sklepów zaopatrza sie w
tej hurtowni) tylko bedziesz musial wtedy zaplacic oczywiscie z marza. U
mnie ta wypalarka kosztuje 420 zl brutto - oczywiscie mowa caly czas o
wersji OEM.

Pozdrawiam i zycze udanych zakupów.
Patryk RossMan_at_idea.net.pl