Re: siec domowa a osiedlowa

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 10:29:42 MET DST

Użytkownik "borbet" <howgh_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:9mb63d$g02$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam wszystkich.
> Mam taki zgryz:
> Niedlugo beda podlaczac mnie do osiedlowej sieci. Jak sie mozna spodziewac
> beda dawac najtansze karty sieciowe na realtecu (Geniusy czy cos w tym
> stylu).
> Jak sie dowiedzialem bez problemu bede mogl sobie zrobic dzielenie IP (tylko
> w domu ale zawsze to cos)
> Teraz pytanie:
> Jaka sieciowke (wlasciwie dwie) kupic zebym nie musial brac sieciowki od
> firmy zakladajacej siec i mogl polaczy w siec dwa kompy w domu.
> [...]

W komputerze masz dwie karty sieciowe - jedną dochodzi sygnał
z sieci osiedlowej; drugą puszczasz na komputer obok.
Ta druga może być spokojnie na BNC (będzie działać dobrze).

btw - nie chwal się, że tak chcesz podłączyć - bo ściągną od Ciebie
dodatkową opłatę za kolejny komputer

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl