Było: Rozstrajanie sie tunera TV Teraz - Jeszcze inny problem

Autor: Marcin Kaim (horkel_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 10:40:52 MET DST

Sprzęt: Duron700 + PixelView PRO

Po jakimś czasie (kilka miesięcy), podłączyłem ponownie czujnik do pilota,
kupiłem nowe baterie i zdziwiłem się - pilot nie działa.
Wyłączyłem zasilanie, odczekałem, załączyłem i dalej nic.
Zdenerwowałłem się,: format c:, instalacja WIN98SE od początku i dalej to
samo. Pilot nie działa.
Jak można sprawdzić co się zwaliło, albo tylko źle skonfigurowałem.

Marcin Kaim
horkel_at_poczta.fm gsm/sms: +48609086633