Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 23:52:13 MET DST

Niejaki(a) -=[[ KlakieR ]]=- <klakierek_at_poczta.e.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Intel zawsze byl gigantem i to pod niego byly pisane programy.

programy byly pisane pod architekture x86...

> Zauwaz,
> ze nigdy nie wyszla zadna latka, aby cos "chodzilo" z Intelem.

hmmm... slynny blad w fpu? latek w sumei chyba nie bylo... ;P

> To AMD mial
> (ma?) zawsze problemy z kompatybilnoscia.

a to intel jest zawsze nieomylny jak z p3 1.13ghz? albo moze jak z p4,
ktore ma speedstep?

> A poza tym mowiac, ze Intel
> produkuje procki ultra stabilne nie powiedzialem, ze AMD ma owa stabilnasc
> "zla" (wg mnie bardziej pasuje "niska"), tylko ze ma nizsza od produktow
> Intela, co udowodnij kolega Paweł R.

probleem jest wina rdzenia plyty jesli juz, kwestii konfiguracji ale nie
procesora. troszeczke to upraszczasz...

> A poza tym nigdy nie przekonasz
> zwolennika Intela do AMD i na odwrot,

no to ja jestem wyjatkiem potwierdzajacym regule, bo mialem kolejno p75,
p166, teraz cel400... co nei przeszkadza mi miec otwarte oczy i widziec
co jest lepszego...

> a wybor "poczatkujacych ludzikow"
> pozostawmy im samym

zwykle ich wybor jest zaokraglany do tego jednego pytania do sprzedawcy
w sklepie - "co pan poleca". typowe pytanie. pierwsze z brzegu. ja nie
mowie co ten gosc najczesciej wciska - cel766, pcshits, 64mb ram, win
me, hd i cd samsunga...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|