Problemy z Live

Autor: Alchemik (kilohz_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 15:21:24 MET DST

Witam!!!
Ostatnio kolezanka poprosila mnie o pomoc w zainstalowaniu systemu na kompa
ktorego sobie wlasnie kupila. Wydawalo mi sie, ze bedzie to bardzo latwe i
bylo przez wieksza czesc czasu. Zaczynajac jednak od poczatku.
Konfiguracja mojej znajomej to:
AMD Athlon 1.1
plyta glowna z chipsetem VIA i symbolem K7VZA
karta muzyki SB Live
grafika Geforce mx
256 ramu

No wiec zaczalem od poczatku, instalacja systemu poszla bardzo latwo ( Win
ME). Zaraz po zainstalowaniu service pack z plyty dolaczonej do zestawu.
Potem karta grafiki, mysza i modem. Wszystko dziala bez problemu. Zabieram
sie za instalacje Live'a Uruchamiam instalatora z plyty, wszystko OK prawie
do samego konca - a tam zwis calkowity. Twardy restart, pojawia sie dzwiek
przy wejsciu, pasek narzedzi i koniec. Kolejny zwis, pomaga tylko twardy
restart. Zdusilem przeklenstwo, reinstall i od poczatku, tylko, ze tym razem
pozwolilem mu samemu znalezc stery. Zainstalowal sie, restart i koniec,
kolejny twardy zwis. Mysle sobie, ze sciagne najnowsze stery z netu.
Znalazlem jakies specjalne poprawki do SB Live'a dedykowane pod ME. No to
sciagnalem, zainstalowalem (zadnych innych wczesniej nie bylo, no bo sie nie
dalo) i taka sama sytuacja, zwis pod koniec instalacji. Wkurzylem sie
strasznie, ale nadal nie mam pojecia co jest grane i jak sobie z tym
poradzic. Moze potrzebny jest najnowszy service pack, albo co? Ale to nie
koniec zabaw z tym kompem. Kupila sobie kolezaka drukarke Canon S400.
Darowalem sobie na razie muzyke i zainstalowalem drukarke. Jako, ze kabel
byl na USB myslalem, ze nie bedzie problemow. Zrobilem tak jak kazali w
czasie instalacji. Zainstalowalo sie pieknie slicznie. Dopoki go nie
zrestartowalem, kolejny twardy zwis. Da sie go tylko uruchomic tylko wtedy,
gdy drukarka jest wylaczona. Jak ja wlacze, to czasami jest wszystko OK, a
czasami twardy zwis. I nie wiem co moze z tym byc. Nie probowalem jeszcze
sprawdzic na zwyklym LPT1, ale nie wiem, czy to bedzie mialo jakis sens.
Aha, jeszcze jedno, wszystko to robilem na Millenium Edition, ale probowalem
(troche mniej razy) na 98 SE i nic, dokladnie takie same problemy.
Bede naprawde wdzieczny za pomoc, nawet niewielka.
Pozdrawiam

--
                            Alchemik