Re: Samowylaczanie

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 19:31:49 MET DST

Użytkownik HR <rafmart_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mafjt$mlu$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Hej!
> Mam pewien problem. Od pewnego czasu komputer sam mi sie wylacza.
> Nie jest to zamykanie systemu jak w windzie. Po prostu jakby siadalo
> zasilanie. Monitor robi sie caly czarny, a na kompie miga dioda, ktora
> pali sie gdy wlacze przycisk z tylu obudowy.
> Po incydencie winda oczywiscie sprawdza dyski, bo nastapilo nieprawidlowe
> zakonczenie pracy systemu.
> Mieliscie moze podobne problemy ?

A może przechodzi w stan oszczędzania energii? Często wtedy dioda w obudowie
mruga. Czy naprawdę nie reaguje na klawiaturę i mysz? Czy masz ATX? Czy masz
sieć (jaki typ)?

Maciej N.