Re: celeron second hand

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 18:06:23 MET DST

gabryhh wrote:

> mam zamówienie na konfigurację opartą na celeronie, wiem że było > wałkowane
> ale jeden krótki treściwy pościk nie zaszkodzi, dokładniej chodzi mi oto
> żeby zmieścić się w ok. 300+ zł za procek + płyta, płytę chcę kupić z > kat.
> "czapki z głów" na BX, socket, procek chce kupić celeron2 533-600 i
> podkręcić go w okolice 1ghz, która seria?? z góry dzięki "intelowcom",
> pozdro gabryhh

jest malo prawdopodobne podkrecenie nawet 633 (mnoznik 9.5) na 1G (zadko
ktory stabilnie pracuje powyzej 950), natomiast bez problemu nawet sporo
powyzej 1G wyciagniesz z celka 800, tylko szczerze za 300 zeta to nie ma
szans, bo jednak warunkiem stabilnego podkrecenia jest dobra plyta i co
wazne w przypadku pracy BXa powyzej fsb100 dysponujaca dzielnikiem 1/4
dla PCI a takich plyt w sumie jest niewiele ( z abita na pewno BX133 i
BE6 II)

poz.