Re: Divix -vs- reszta komputera?

Autor: Piotr (piotrl_at_usa.net)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 17:09:09 MET DST

DivX-ow

> Oczywiscie masz racje, ale mimo wszystko wez i na tych pozostalych
> komputerach tez zainstaluj kodeki do DivX....A moze zauwazysz cos
> interesujacego?

Na wszystkich czterech komputerach odtwarzane byly te same DivX-y, te same
odtwarzacze i kodeki i na Celeronach bez wzgledu na predkosc procesora
problemy byly na identycznych scenach. Przelozenie kart graficznych niczego
nie zmienialo. Wszystkie komputery mialy po 128Mb Ram-u.

Ponadto nie zauwazylem roznicy w jakosci odtwazania miedzy komputerem z K6/
300MHz, Athlonem 1GHz i laptopem PIII/650MHz/grafika 2Mb!!!

Wydaje mi sie ze produkcje Celerona jest mniejwiecej tak samo ciezko
przerwac jak produkcje Poloneza ;)