Re: ECSK7VZA i wieszanie sie systemu

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_at_zakrecki.prv.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 13:53:53 MET DST

Użytkownik Randy Meeks <lordbob_at_friko2.onet.pl> w artykule
news:9m982d$7vn$1_at_news.tpi.pl napisał...
> Jak w temacie : 1.4 Athlon , powyzsza plyta , geforce 2 gts pro 32mb
[...ciach...]
> mogla juz byc sprawa windy ).
> Moze ktos mial juz podobny problem, lub wie co to moze byc - help, please
> jestem juz na skraju zalamania ...
> Z goory dzieki

Wydaje mi sie ze to wina karty muzycznej zintegrowanej na plycie. Mialem ten
sam problem. Na oryginalnych sterownikach z plyty instalacyjnej tez mi sie
winda wieszala i to dosc czesto. Potem sciagnalem ze strony najnowsze i bylo
ok, ale zauwazylem, ze jak popracuje pol dnia na windzie i uruchomie
wiekszosc co mam to ponem winda jakby sie zacina i wlasnie widac to w
dzwiekach (traszki, przeskoki i inne). Po resecie wszystko wraca do normy.
Kupilem SB 128PCI i teraz jest juz wszytsko ok, a ta z plyty wylaczylem w
biosie na zawsze.

--
Pozdrawiam
Tomek Zakręcki