Re[2]: co za 2200

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 11:16:29 MET DST

sobom napisał/a...

s> Wiesz co - najchetniej to bym zostawil ta Rive, ale gosc chce caly moj
s> sprzet.

 Kup używanego Diamonda Vipera V550. Obraz świetny a karta kosztuje
 ~100zł. Jeśli chcesz coś nowego, to myślę że możesz zdecydować się na
 jakiegoś Leadteka. Wymieniłem rzeczonego Vipera (padł po trzech
 latach służby) na Leadteka GF2MX i w sumie jestem zadowolony z
 jakości obrazu. Minus - wiatraczek.

s> Tu sie wlasnie pojawia stary problem kompatybilnosci win(soft)modemow z
s> Linuxem ;) Nie ma to jak stary dobry (bo sprzetowy) modem na ISA :) A te
s> msi, czy ecs nie maja ISA? Dla mnie to bardzo wazne.

 Nie, MSI nie ma ISA. Sam musiałem przy zmianie z Solteka na MSI
 pożegnać mój świetny modem US Robotics Sportster 56k. No, ale teraz
 nie mam wiele gorzej - Elsa Microlink 56k, oczywiście zewnętrzna i
 oczywiście na RS.

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]