Re: temperatury

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 23:30:17 MET DST

Użytkownik "===Tomy===" <tomy_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,

> I bardzo dobrze.

> Jaki rdzeń ? cc0 ?

A skąd ja mam wiedzieć?? ;-)))
Ale w rezultacie wróciłem do 600 ;-))
Do czego mi potrzebne te dodatkowe 90 ??? ;-)))

> Ma, dla sportu...nic Ci nie potrzebne...daj spokój.

No to już wywalam ;-)))

> 1. Jakie masz to chłodzenie ? Oryginalnego Intelowego wyjka ?
> 2. Zdejmij to badziewko z radiatora jaki by on tam nie był.
> 3. Polecam porządny silikon (Thermopox najlepszy i niestety
> najdroższy).
>
> 4. Przesmaruj rdzeń procka, delikatnie, nie za dużo. Równomiernie.
> Włóż pentaka w gniazdo na płycie, zdecydowanym jednorazowym ruchem
> przyłóż radiator do procesora, zapnij klip i będzie miodnie.
> Tylko nie przymierzaj radiatora 10 razy do procka bo rozmażesz pastę.

Już tak zrobiłem.Oryginalny intelowy ,odstawiłęm .Dałem Coolmastera i pastę
termoprzewodzącą zamiast jakiegoś różowego badziewia.No i jest lepiej -
temperatura około 40 stopni.
A termopox jak znajdę to kupię -kein problem.
Aha lekko umyłem procesor(rdzeń) benzynką ze starego silikonu.

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl   http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach