Re: sb live!

Autor: Sacul (sacu1_at_o2.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 20:54:55 MET DST

> czy oplaca sie inwesowac w sb live! przy zamiarze uzywania go tylko z
dwoma
> glosnikami? czy bede widzial duza roznice w porownaniu do sb128pci?

Sblive to leprza jakość dźwięku, ale na komputerowych głośnikach różnicy nie
usłyszysz.
Pozatym główną zaletą SBlive jest dźwięk EAX, ale to w grach
 więc jesli grasz, albo masz dobry sprzęt to różnice usłyszysz w przeciwnym
razie nie masz po co wydawać kasy.

> czy
> mozna do sb live z dwoma glosnikami dorzucic dwa nastepne, tyle ze nie od
> kompletu? (dwa calkiem niezle juz mam...)

Można, ale najlepiej żeby miały podobne brzmienie tak żeby nie było słychać
przejśc między głośnikami tylnymi i przednimi.

--
Pozdro,
Sacul