Re: Niewidoczny TEAC W516EB

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 20:12:18 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m8ops$4mo$1_at_news.tpi.pl...

> tylko
> ze
> mam
>

> www.cdrinfo.pl ! - moze jakies ASPI musisz wgrac ? poczytaj ta stronke, mi
> dziala bez niczego - moze nero cos dogrywa....

A moze jemu chodzi o nagrywanie tak jak na stacje dyskietek?
Wtedy zdajesie trzeba dograc do systemu jakis sterownik szczeguly
rzeczywiscie na www.cdrinfo.pl
Bo jezeli programy widza naped nawet jako CD to nic prostszego jak sprobowac
cos wypalic. A nero to o ile pamietam przy instalacji pyta sie o typ napedu
(mnie pytal bo mial do wyboru dwa napedy TEAC cdrw i jakies DVD) po pytaniu
cos dogral ale nadal naped byl widoczny jako CD, co zupelnie nie przeszkadza
w wypalaniu.

Pozdrawiam
Piotr