Re: Zoltrix Spirit - BIOS

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 17:51:46 MET DST

>Dziwne. Mi się wydawało, że winmodem potrzebuje przynajmniej pentium z MMX.
>U mnie spirit bardzo dobrze sprawował się na K5 90MHz i 16M RAM.
>Zamieniłem go na zewnętrznego ACORPa i gdyby nie to, że do spirita nie ma
>sterowników pod linuksa, to wróciłbym do niego.

Procesor Spirita robi praktycznie rzecz biorąc wszystko sam. Nie ma
natomiast interpretatora komend Hayesa (jak pełne modemy sprzętowe).
Spirit to winmodem, ale z górnej półki takich konstrukcji.
Tak więc do Spirita przy dobrej konfiguracji starczy szybki 486.

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.